Skip to content
ראשי » המלצה – ספייס וואלי בנופארק, נוף הגליל

המלצה – ספייס וואלי בנופארק, נוף הגליל

לקראת חג הפסח החלטנו אני ומשפחתי לצאת לטיול צפונה אל נוף הגליל המהמם. נתקלנו בספייס וואלי בפארק והתברר שזה המקום המושלם ליום מלא הרפתקאות וכיף.

היום שלנו התחיל כשהילדים רצים בהתרגשות לעבר הנדנדות והמגלשות. בזמן שהם שיחקו, אנחנו המבוגרים, התפעלנו מהנוף המדהים. לאחר שעה קלה שבמהלכה הילדים שיחקו חופשי בשלל הגינות של הפארק התקדמנו לעבר מתחם הספייס וואלי.

כשנכנסנו לספייס וואלי, קיבלו את פנינו עם דף עבודה מגוון שכלל מבוך, חיבור נקודות ליצירת תמונה, מציאת הבדלים בין תמונות ועוד. לאחר מכן פנינו לפלנטריום, שם ניתנה לנו בחירה בין שלושה סרטים לצפייה. מכיוון שלילדינו כבר היה רקע בחקר החלל, בחרנו בסרט השני, “מסע לירחי מערכת השמש”. הסרט זכה להצלחה בקרב הילדים, שלמדו הכל על המאפיינים של ירחים והתרגשו לראות ולהבין ממה מורכבים הירחים העיקריים במערכת השמש שלנו.

לאחר הסרט, יצאנו למסע ‘חפש את המטמון’ מרגש כדי לאתר קודים הפזורים ברחבי הפארק. הרפתקה זו אפשרה לנו לחקור את האזורים השונים של הפארק, כולל צפייה בפסל דינוזאור ענק, ביקור בפינת חי ועוד. ענינו על שאלות מעניינות, פיצחנו קודים לשיגור החללית והצלחנו במשימה. לאחר מכן חזרנו לפלנטריום, שם קיבלו הילדים הפתעה מגניבה.

ההתרגשות נמשכה בסדנה בה למדנו על ההבדלים בין מקפת, נחתת, וחללית פגיעה, וכל ילד הכין גשושית משלו. את הגשושית הילדים לקחו הביתה ושיחקו איתה כמה ימים טובים אח”כ. גם סדנת הארנבים בחלל הייתה להיט, כשהילדים למדו על חיות ששוגרו לחלל ואף זכו ללטף ארנבות בפינת החי.

לסיום היום, שיחקנו במשחק אינטראקטיבי שכלל צפייה בסרטוני הסבר על חלל ואיסוף אווטרים.

אנחנו בחרנו בכרטיס המשולב שכלל את כל האטרקציות שהזכרנו וכן ביקור בגן הבוטני (שהילדים החליטו לדלג עליו). אנו ממליצים בחום על הכרטיס המשולב, שכן הוא מאפשר יום שלם של הרפתקאות ובידור.

בסך הכל, בילינו כמעט שש שעות בפארק, אבל יכולנו להישאר בקלות יותר. היום שלנו היה מלא בהתרגשות, הרפתקאות וחוויות בלתי נשכחות. אנחנו לא יכולים לחכות לחזור לספייס וואלי בעתיד.

נשמח לשמוע מה דעתך

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.